top of page

ROMA RESIDENCE | EMİR GÜRSU EVLERİ

ROMA RESIDENCE

EMİR GÜRSU EVLERİ

Seyahatte kendi evinde gibi hissetmek

Ücretzis WiFi

Plaja 100m

ROMA RESIDENCE | EMİR GÜRSU EVLERİ

- Antalya'da yazlık daireler -

Antalya Konyaaltında 5 yıldızlı kalitesinde lüks tatil tesisi. Yılın en güzel günlerini üstün kalitede döşenmiş, plaja sadece 100 metre ve mükemmel bir altyapıya sahip olan bir

tesis de geçirin.

Neden biz tercih ediliyoruz:

• Konyaaltı plajına 100 metre mesafede

• Büyük alışveriş merkezi 5M Migros'a 3.000 metre

• Restoranlar ve kafeler 5 dakika yürüyüş mesafesinde

• Binanın yakınında park

• Akdeniz tip bahçesinde havuz & güneşlenme terası
Konum-Videosu: Konyaaltı / ANTALYA

İnsanlar açmadan önce çok güzel şeyler söylemeğe başlamıştır...

"Ben yıllardır Güven ailesini tanıyorum ve inşa kalitesini takdir ediyorum. Bir yıl önce Salih Güven ve oğlu Necdet Güven, bizim Antalya'da ilk daire satın alma işlemi sırasında profesyonel bir inşaat şirketi olarak kesinlikle adil ve yetkin bır hizmet vermişlerdir . Sonra kendileri bize bu sitenin planlarını gösterdi ve tatil sitesi olarak tanıttı. Bu mükemmel konumu ancak bulunduğu yerden dolayı tatil sitesi olarak oluşturmanın aynen mükemmel bir tatil tesisi olarak sunulması burada bekleneniyordu."

Adam & Shirley Kant

"Biz Türkiye'yi seviyoruz ... bu yüzden Antalya'yıda seviyoruz. Geçen yıl Salih Güven ve oğlu Nejdet ile tanışdık. Antalya'da Yazlık ararken bir araya geldik. Kendi şirketi MSG Group tarafından inşaat esnasında özellikle bu binanın kalitesinden etkilendik. Ne yazık ki, o anda konum hakkında karar vermedik. Ancak Salih Güven burasını bir tatil tesisi olarak satmaya karar verdiğinde, biz ilk başta biraz üzüldük. Daha sonra biz de bunu çok iyi fikir olarak karşıladık ve kesinlikle buraya tatilini geçirmek için gelen müşterilerin ilklerinden olacağız."

Werner & Karin Schlüter

"Biz bu tesisi sadece fotoğraflardan ve Antalya'da tüm pazarlama kavramını kendi ajasları tarafından geliştirilme görevini üzerlerine alan arkadaşlarımız dan biliyoruz. Türkiye nin misafirperver insanlarını, kültürünü, güzel havasını ve yemeklerini sevdiğimizi bilen arkadaşlarımız bize bu tatil tesisini tavsiye ettiler. Arkadaşlarımızın genellikle yüksek kaliteli şeyler tavsiye ettiklerinden dolayı onlara bu konudada gözümüz kapalı güvenerek bu 5 yıldız tesisınde geleceki tatilimizi geçirmek için sabırsızlanıyoruz"

Herbert & Claudia Amrhein

Luxury Holiday Apartments for rent in Antalya, 100m to the Konyaalti-Beach. New apartments first class fitted with all luxury compenents and service you want. www.romaresidenceantalya.com | www.emirgursuevleri.com